Detaylar

Onur Air, sektör değerlendirmesi, acente görüşleri, talepleri ve yeni projeler hakkında toplantı düzenledi. Onur Air, Paris’teki Türk Seyahat Acenteleri’ne yönelik akşam yemeği çercevesinde bilgilendirme toplantısı düzenledi. Başkent Paris’in Republique meydanındaki bir restaurant da gerçekleşen akşam yemekli bilgilendirme toplantısında konuşan Onur Air Havayolları Şirketi Genel Müdür Yardımcısı ve Tarifeli Hatlar Müdürü Orhan Sivrikaya, Onur Havayolları’nın kış tarifesiyle birlikte yeni bir yapılanmaya geçtiğini ve bu uygulama çerçevesinde yeni bir network sisteminin kurulduğunu söyledi.

Atatürk Havalimanı’nda THY’den sonra en fazla yurtiçi destinasyon bağlantısı olan havayolu şirketi olduklarını ifade eden Sivrikaya, yapılan çalışmaları şöyle anlattı: “Açılan noktalarda çok zengin bir bağlantı yelpazesi sunduk. Avrupa’nın 5 büyük merkezine yeni hat açtık. Yaz tarifesinde toplam 19 olan nokta sayısını 27’ye çıkardık. Bizim uçuş saatlerimiz ticari saatlerdir. Uçaklarımız Anadolu noktalarına park ettiği için uygun saatlerde kalkıp geliyorlar. Bu saatler hem yurtiçi hatlar için uygun hem de yurtdışı hatlar için d eçok önemli olduğunu söyledi ve Onur Havayolları olarak buna çok büyük önem verdiklerini vurguldıve satış kanallarını da güçlendirdiklerini anlatan Orhan Sivrikaya, Amacımız bütün satış kanallarında olmak bunun için de IT sistemimizi değiştirdiklerini kaydetti.

Onur Havayolları 20 yılı geride bırakmış bir şirket. Charter operasyonuyla başlamış, daha sonra 2003 yılında geniş kapsamlı olarak tarifeli seferlere başlayan ilk havayolları olmuş. Şu anda 22 tane uçağımız var. Son yıllarda tarifeli seferleri ön plana çıkarmaya başladık. Sistemlerimizi buna göre kanalize ediyoruz. Atatürk Havalimanı’nda low cost iş modelini sunan tek havayolu Onur Havayolları… Biz bu suretle Avrupa yakasında bu seçeneği sunmak istiyoruz. Bu da biletlerin daha ucuz temin edilmesi demektir. Aynı zamanda hizmet kapsamımızı genişletmiş durumdayız “dedi. Biz Onur Havayolları olarak Atatürk Havalimanı’ndaki boşluğu doldurmak istiyoruz. Pazarın bizi kabul ettiğini gördük. Atatürk Havalimanı’nda böyle bir eksiklik vardı, biz kapasite koyduğumuz zaman pazarı büyüterek yolcu trafiği oluşturuyoruz.

Onur Havayolları’nın hedefi, low cost havayolu yapısını üçüncü havalimanı açıldığında bu da sanıyorum 2017 sonrası açılacak. İstanbul, başlı başına bir destinasyon. Özellikle tur operasyonunda ekonomik taşıma büyük önem taşıyor. Biz de Avrupa yakasında önümüzdeki yıllarda katkımızı daha da fazla artırmayı düşünüyoruz. Sizlerinde söylediğiniz gibi Onur Havayolları için Fransa’dan Konya,Hatay ve Ankara gibi kentlerin yolcu kapasitesi bakımından öneminin büyük olduğuna inanıyoruz “diyen Onur Air Havayolları Şirketi Genel Müdür Yardımcısı ve Tarifeli Hatlar Müdürü Orhan Sivrikaya, Paris’teki Türk Seyahat Acenteleri yetkilileriyle bilgi alışverişinde bulundu.